Groepen

Welkom in Groep 1-2

Wat doen we allemaal?

Bij ons in de groep leren de kinderen van en met elkaar door veel te spelen. Dit doen we binnen in de verschillende hoeken en in het speellokaal, maar we spelen ook vaak buiten. Wij leggen in de kleutergroep de basis voor het werken met een weektaak en het planbord. Ook jonge kinderen kunnen al heel goed zelfstandig een taakje plannen en uitvoeren. Al spelenderwijs leren de kinderen ook hoe ze elkaar kunnen helpen. Op deze wijze maken we een start met het samenwerken. Vaardigheden die in de komende jaren verder worden uitgebreid!

Klik op Groep 1-2.pdf om meer te lezen over groep 1-2.

Wie staan er voor de klas?

Monique Callenfels
                                                  Rose Kooijman